روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-9


روباه گفت: ـــ آدم‌ها این حقیقت را فراموش کرده‌اند، اما تو نباید فراموش کنی!

 

تو تا زنده‌ای نسبت به آنی که اهلی کرده‌ای مسئولی.

 

تو مسئول گــُـلِتی ...

 

 

 

شهریار کوچولو برای آن‌که یادش بماند تکرار کرد: ـــ من مسئول گــُلمـَم.

 

 

 شازده کوچولو

91-8



سکوت چیه که آدم می تونه باهاش


هم جهنم  بره هم بهشت



                                                                                                                                   سید علی صالحی

91-7


عطرها بی رحم ترین عناصر زمین اند


بی آنکه بخواهی


می برندت تا قعر خاطراتی که


بـــرای فراموشیــشــان تــا پـــای غـــرور جنگیـــــدی !!

زندگی




زندگی تعداد نفسهایی که می کشی نیست

 

 

 

 زندگی لحظه هاییه که نفست تو سینه حبس میشه!