روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

کبوتر...

ما چون ز دری پای کشیدیـــــــــم،‏کشیدیم
امید ز هر کسی بریدیــــــــــــــــــــم،‏بریدیم

دل نیست کبوتری که چو برخاست، نشیند
از گوشه ی بامی که پریدیـــــــــــــم،‏ پریدیم 
 
                                                                   "بافقی"  
 پ.ن: پایه های اعتمــــــــــــــــــــادی که ریخت دیگه ریخته ....

دور زدن حس های بد !!!

امروز دقیقا حس یه آدم معتادی که داره ترک می کنه را حس کردم !

وقتی می خواد که ترک کنه 

می تونه استعمال کنه (نمیدونم اصطلاح درستش چیه) ولی با خودش کلنجار میره٬ 

خودشو سر گرم می کنه٬ 

چیزایی که فکرشو زنده می کنن دور می کنه 

اولش خیلی سخته !

یه جور بی تابی ...

سر در گمی ...

حس های بد ...

 

ولی اینجاست که باید حواستو گول بزنی !

سرشو گرم کنی  !

حس های بد کم کم دور میشن...  

حداقل دیگه اون بی تابی های عذاب آور از حست دور شده! 

همین :)

نمیشه نادیده گرفت و گذشت !! از یه آدم٬ یه احساس...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یادت باشه...

 

تو شاید تنها دلیل و دلخوشی یک‌نفر برای زندگی باشی. تو شاید حتی تنها بهانه‌ی لبخند یکی باشی. 

یادت باشد تو خودت خواستی این بهانه و دلخوشی باشی،پس حق نداری آن را پس بگیری. 

یادت باشد اگر هوس برگشت کردی و در جاده دنده‌عقب بگیری٬ شاید این همسفرت باشد که ضربه‌اش را می‌خورد. . . 

 

از وبلاگ:        http://daddylengderaz.persianblog.ir

پروانه !!!

 

خیلی می خوام به خودم بقبولونم توی دنیای واقعی اینقدر پروانه نیست که توی سر من هست!!!!  

 

ولی خوب چیکار کنم هیچ جوره تو کتش نمیره:(