روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

۱

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تنهایی

تو به همه ی آدم ها فقط همان قسمت از روحت را نشان می دهی که میدانی دوست دارند ببینند. 

طرز فکر هر آدمی در مورد تو با آن یکی زمین تا آسمان فرق می کند. 

 تو آنقدر انعطاف پذیر و پیچیده شده ای که قابلیت سازش با همه آدم ها را داری. به خاطر همین هم تنهایی. چون هیچ کس تو ِ واقعی را نمی شناسد. که اگر هم بشناسد نمی تواند درک کند و ممکن است حتی فراری شود. 

 به قول یکی از دوستانم آدم تنهاست، آدم را بکشند هم تنهاست. 

 

منبع :http://utaab.blogspot.com/

۳

روزها میگذرن و از آرزوهات دور و دور و دورتر میشی

انگار اونا آخر این دنیایی هستن که تو داری با هر قدمی که برمیداری به سمت جلو ازشون یه قدم دورتر میشی


و گاهی چند قدم


با بقیه که هم صحبت میشم فکر می کنم که چقدر وقته به آرزویی فکر نکردم یا چقدر آرزوی سرکوب شده دارم

یا شاید هنوزم آرزوهایی دارم و بهشون فکر نمی کنم یا بهشون فکر می کنم و ته دلم فکر می کنم برآورده نمیشن

یا شاید ته دلم هنوز یه کوچولو امید واسه برآورده شدنشون هست


بعد یه لبخند بزرگ می زنم و میگم خوب حتما همینطوره...


ترس

خوب که دقت کنی

پشت تمام انکارهایش

می توانی صدایی را بشنوی که فریاد می زند...

باور کن می ترسد بگوید

و

همیشه همین ترس

انبار ناگفته ها را پرتر و پرتر کرده

همین ترس لعنتی


همیشه یک ذره حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"...، 

 یک کم کنجکاوی پشت "هیمنطوری پرسیدم"....،  

قدری احساسات پشت "به من چه اصلن"....، 

 مقداری خرد پشت "من از کجا بدونم.... 

 و اندکی درد پشت "اشکال نداره" هست .....