روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

من دیدم...

 

دیدی یه خاطره‌هایی بدون اینکه اتفاق بیفتند٬ سالها توی ذهنت می‌مونن...

 

 و هیچ‌کس -حتی خودت-

 

فرق بین این خاطره‌ها با اونایی که واقعا اتفاق افتادند رو نمی‌دونه...




http://wf3.blogsky.com 

27-90

 

یک قانونی هست که میگه :   

 تا قبل از اینکه پرواز کنی   

هر چقدر خواستی بترس٬ فکر کن٬ شک کن ...دودل شو٬ پشیمون شو 

 

 اما وقتی که پریدی 

 

 اگه وسط راه پشیمون شدی  

 بازی رو باختی

26-90


همیشه یکی پیدا میشه که هلت بده ؛ 


چه نشسته باشی روی تاب ، 


چه ایستاده باشی لبه ی پرتگاه ...

25-90


برای رفتن بهانه ها کم نیست


ماندن است که وجود می طلبد 


...

24-90

 

بعضی زخمها را باید درمان کنید تا بتوانید به راهتان ادامه دهید.... 

 

بعضی زخمها باید باقی بماند تا هرگز راهتان را گم نکنید....

  matroud.ir