روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

18-90

هر دم از این باغ بری می رسد

صبح شنبه  را که با خبر فوت نامزد دوست قدیمی ام و ناراحتی و حال خراب دوستم شروع شد اومدم یه پست بذارم که گفتم نه . بهتره ننویسم. با اینکه خیلی خیلی حالم بد شد از شنیدن این خبر... 

و این چند روزم که خبرای بهتری دور و برم نشنیدم . تا اینکه صبح قبل از رسیدن به سر کار دوباره با شنیدن صدای پر بغض ستاره که گریه میکرد و از اتفاق وحشتناکی که براش افتاده حرف میزد....

نمیدونم آدما دارن به کجا میرن.. چیو میخان ثابت کنن. . . مردونگی بازی کردن با احساسات آدمای دیگه است... دروغه؟ خیانته؟ آخه چطوری اسم خودتونو میذارید آدم... 

دیگه واقعا نمیدونم روی چی میشه حساب کرد. چیو میشه باور کرد. کیو میشه باور کرد...

17-90



الهی


گاهی 


نگاهی

16-90

تلخ منم


همچون چای سرد


که نگاهش کرده باشی ساعات طولانی و ننوشیده باشی


تلخ منم;


چای تلخ . . .


که هیچ کس ندارد هوسش را...


سید علی صالحی

15-90

کاش اینبار زودتر بار سفر را ببندم...

کاش...

14-90

می ترسم از خواب دیدن وقتی همیشه تعبیر میشن. تعبیر که نه! عینن توی بیداری اتفاق می افتن...

خیلی می ترسم...

حالا خوابهای این چند روزه...

مسخره است اگه فکر کنم اتفاق می افته....!!!


میدونم اونروزایی هم که تعبیر میشد همینا را گفتم .... ولی این بار...


مسخره است... حتی فکر کردن بهش مسخره است...