روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

7-90

این روزها زندگی را آروم و بی دغدغه می گذرونم

به دور و برم که نگاه می کنم می بینم دوستام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنن که هر چی من بخوام بگم ناشکریه...


همه چی روبراهه، شاید ایده ال نیست ولی این ارامشو با هیچی عوض نمی کنم


فقط یه چیزی هست که نمیذاره خیلی راحت باشم اونم دغدغه های دوستامه که امیدوارم هرچه زودتر حل بشه:)

6-90

    یه جایی خوندم:


    تنهاتر از کسی که دیگر نمی خواهد کسی را دوست داشته باشد وجود ندارد....



    فک کنم درست باشه!!!

90-5


هـــــــــــر تــــوقــعــــی      


حتــــــــــی توقــــــع آرامــــــــش     

  

بی قـــــــــراری می آورد


.....

4-90

اینکه الان هر جای شهر که راه میری٬  

 

هر اس ام اسی که میگیری٬  

 

هر باری که تلویزیون یا رادیو را روشن می کنی 

 

اسم منو می بینی 

 

...  

 

خوشحالت می کنه یا ناراحت....؟

3-90

سالی که بدون آرزو تحویل شد  

سیزده ی که بدون سبزه گره زدن ٬ نحسیش دامن گیر شد... 

جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید 

 

 

بقیه سال ۹۰......................