روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

90-5


هـــــــــــر تــــوقــعــــی      


حتــــــــــی توقــــــع آرامــــــــش     

  

بی قـــــــــراری می آورد


.....

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

چقدر قشنگ نوشتی عزیزم

:)

مجتبی خجسته پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ http://mojtabakhojaste.blogfa.com

وبلاگ رمانتیک و جالبی دارید...در سال جدید دل خوش -بخت پیروز و کام شیرین را برایتان آرزو دارم..

رومانتیک؟!!!!
منم براتون سال خوبیو آرزو می کنم

مریم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام بهارم...
من فردا عازم مکه ام.دعاگوتم.
حلالم کن...

سلام مریم جونم
خوش به حالت:)
ایشالا به سلامتی بری و برگردی و زیارتت قبول باشه
منو از دعا فراموش نکن....واسه یه مریض آشنا خیلی خیلی دعا کن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد