روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

۱

خسته ام از این دنیا و آدمای واقعی دوست نداشتنیش! 

دلم گرفت وقتی دیدم مجبوری احساستو یه جوره دیگه بهم نشون بدی... 

 

جوری که بودنتو قبول کنم... و بازم بمونم...

۷

وقتی تلخی تنهایی ته گلوتو می سوزونه...

از راه که می رسم روی تختم دراز می کشم 

اشک ها یکی یکی از گوشه چشمام سرازیر میشه و فکر می کنم به ... 

اشک ها میاد و گردنم خیس میشه و فکر می کنم به... 

به خودم اجازه نمیدم فکرم ادامه پیدا کنه ولی جلوی اشکامو دیگه نمی تونم بگیرم... 

و این قصه هر روز تکرار میشه ...

 و تو ... 

 

 

 

خیلی دور تر از من داری لبخند میزنی به زندگی جدیدت... 

۹

وقتی واسه ثابت کردن دروغامون ، واسه از بین نرفتن رابطه هامون 

 وقتی واسه از دست ندادن یه دوست خوب 

 دروغ می گیم!!! 

قسم می خوریم به تمام چیزایی که تا حالا واسمون مقدس بودن... 

 .

 .

 .

تو باشی قبول نمی کنی ببخشی؟!!!