روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

۱۷۱

حتی خدا هم کاری ازش بر نمیاد 

 

 

 

وقتی تو نمیخواهی...

۱۶۶

حتی همه نبودن هات می ارزه به تمام بودن اینایی که هستن و ...

۱۶۴

وقتی تو نیستی 

 

همه نیستن 

 

نه که نیستن 

 

هستن 

 

ولی مثل تو نیستن...!!!

۱۶۱

گاهی وقتا از ته ته دلم آرزو می کنم کاش خدا یه شماره تلفن داشت بهش زنگ میزدم 

یا یه جایی بود میرفتم می نشستم باهاش کلی درددل می کردم 

اینقده دل میخاد 

خدایا می شنوی میخام با خود خودت حرف بزنم. 

بدون هیچ واسطه ای  

میشنوی 

خدایا خسته شدم اینقدر صدات کردم و ساکت نگاه کردی!!! 

خدایا  

بگو هستی

۱۶۰

خیلی سخت بود ! 

حس کردم یه تکه از وجودمو کندم 

خیلی درد داشت خیلی 

 بغض و گریه ...

ولی حالا حس می کنم باید بهش عادت کنم 

باید قبول کنم 

حالا آرومم