روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

۱۶۱

گاهی وقتا از ته ته دلم آرزو می کنم کاش خدا یه شماره تلفن داشت بهش زنگ میزدم 

یا یه جایی بود میرفتم می نشستم باهاش کلی درددل می کردم 

اینقده دل میخاد 

خدایا می شنوی میخام با خود خودت حرف بزنم. 

بدون هیچ واسطه ای  

میشنوی 

خدایا خسته شدم اینقدر صدات کردم و ساکت نگاه کردی!!! 

خدایا  

بگو هستی

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://saharri.blogsky.com

موافقم
منم گاهی دلم میخواد یه شماره موبایل از خدا داشتم
دلم میخواست گاهی واسش اس ام اس میزدم.....

تو هم؟!
کاش میشد واقعا...

[ بدون نام ] یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

"خدایا خسته شدم اینقدر صدات کردم و ساکت نگاه کردی!!! "
یه حس آشنا ...

چرا اینقدر بی نشون؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد