روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-13

خوبه گاهی وقتا پا نذاری جاهایی که دلت بهش رضایت نمیده


که دلت شور می زنه


باید به ندای دلت گوش بدی


اون که تا حالا بهت دروغ نگفته :|

91-12

خالق من بهشتی دارد؛


زیبا و نزدیک


و دوزخی دارد؛


به گمانم کوچک و بعید


 و در پی دلیلی است که ببخشد ما را


گاهی به بهانه یک دعا در حق دیگری

 

شاید امروز آنروز بی دلیل باشد...






**مرسی دوستم برای بودنت، برای دوستیت ، برای معرفتت که اینروزها کیمیا شده، مرسی که فقط دوست روزهای سختیت نبودم، که هنوز هر چیزی خوشحالت میکنه منم توش شریک میکنی، مرسی برای دوستیت :)

91-11


اشتباهم این بود


هرجا رنجیدم، خندیدم...


فکر کردند درد ندارد... ضربه ها را محکمتر زدند



91-10

 
دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ
سوء تعبیری نمی شه!  

دوست یعنی یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت می گیره یه دل دیگه
هم دلتنگ غمت می شه  

دوست یعنی وقت اضافه ؛ یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه  


دوست یعنی تنهایی هام رو می سپرم دست تو چون شک ندارم می فهمیش  

دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو ؛ اما بدون شمارش و حساب و
کتاب 
 
 
 
اگه پیدا بشه...