روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-16


از آدما راجع به روابط گذشتشون سوال کنید.


اینکه ترک شدن یا ترک کردن 


لحن حرف زدنشون از گذشته و اون آدمه مهمه 


خیلی طول نمیکشه تو هم به گذشته اش بپیوندی...


یه روزی از تو هم دقیقا با همین الفاظ یاد میکنه!


91-15

آدمها ساده می آیند...

ساده دلت را با خود میبرند...

ساده خسته میشوند از دلت...

ساده دلت را می اندازند دور...می شکنند...

ساده میروند...

به همین سادگی!

میبینی! آدمها خیلی ساده اند! خیلی!!!

91-14


بابا لنگ دراز عزیزم

تمــــــام دلخوشیه دنیایــــــــــ من به این است که ندانـــــــــــی دوستت دارم!

وقتی میفهمی و میرانــــــــــیم چیزی درون دلم فرو میریزد..چیزی شبـــــــــــــــیه غرور

بابا لنگ دراز عـــــــــزیزم لطــــــــــــــفا گاهی خودت را به نفهمـــــــــــیدن بزن و بگذاز دوســـــــتت بدارم

بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را ...نخواهد خواند..نمیگذارم..نمیخواهم

بابا لنگ دراز من،همین که هستی دوستت دارم

حتی سا یـــــــــه حتی سایه ات را که هرگز به ان نمیرسم..