روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-21

عشق 


گاهی سوءتفاهمی کوتاه و گذراست


در رابطه ای طولانی و به ظاهر عمیق ...


91-20

این روزها...بیشتر از قبل ،حال همه را می پرسم...

سنگ صبور غم هایشان می شوم...

اشک های ماسیده روی گونه هایشان را پاک می کنم

اما...

یک نفر پیدا نمی شود

که دست زیر چانه ام بگذارد...

سرم را بالا بیاورد و بگوید:

حالا تـــــــو برایمــــــ بگو


91-19

 از استادی پرسیدند:


قلبی که شکسته است می تواند یکبار دیگر عاشق شود؟


پاسخ داد: بله می تواند.


پرسیدند: آیا شما تا کنون از لیوانِ شکسته آب خورده اید؟


استاد پاسخ داد: آیا شما بخاطر لیوانِ شکسته از آب خوردن دست کشیده اید...!

91-18


بعضی چیزها گفتن نداره


اما... فهمیدن داره


بعضی چیزها را نگفته بفهمید ...