روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-14


بابا لنگ دراز عزیزم

تمــــــام دلخوشیه دنیایــــــــــ من به این است که ندانـــــــــــی دوستت دارم!

وقتی میفهمی و میرانــــــــــیم چیزی درون دلم فرو میریزد..چیزی شبـــــــــــــــیه غرور

بابا لنگ دراز عـــــــــزیزم لطــــــــــــــفا گاهی خودت را به نفهمـــــــــــیدن بزن و بگذاز دوســـــــتت بدارم

بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را ...نخواهد خواند..نمیگذارم..نمیخواهم

بابا لنگ دراز من،همین که هستی دوستت دارم

حتی سا یـــــــــه حتی سایه ات را که هرگز به ان نمیرسم..

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

عالی بود
بابا لنگ دراز

:)
مریم آیا ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد