روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

4-90

اینکه الان هر جای شهر که راه میری٬  

 

هر اس ام اسی که میگیری٬  

 

هر باری که تلویزیون یا رادیو را روشن می کنی 

 

اسم منو می بینی 

 

...  

 

خوشحالت می کنه یا ناراحت....؟

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

خود شیفته:-"
سلام بهار جان خوبی عزیزم؟ :)

[خوب فصل بهاره دیگه
سلام شما خوبی؟ کم پیدا؟

دکتر خودم شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ

خوشم میاد که توجه‌ت خوبه (:
بنده از طرف ایشون عرض کنم که دهنم صاف شده، پدرمم هم در اومده تازه :دی
بعد تازه، تا جوابت به کامنت بالایی رو نخونده بودم نفهمیدم منظورت چیه، گفتم شاید رئیس جمهور چیزی شدی به ما خبر ندادی ((:

خوب راست گفتم دیگه!
مگه تو هر کی میگه ماه یاد ماه خودت نمی افتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد