روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

6-90

    یه جایی خوندم:


    تنهاتر از کسی که دیگر نمی خواهد کسی را دوست داشته باشد وجود ندارد....



    فک کنم درست باشه!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

اساسا تایید میشه !

:)شما خدای نکرده اسم ننویسی ها!!!

mani سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

تو چرا اینقده ناامید به نظر می‌رسی و البته بیشتر عاشق...

خیلی دارم سعی می کنم هیچکدوم اینایی که گفتی نباشم
فکر کنم خیلی هم موفق شدم ولی خوب اینایی که می بینی آثارش مال گذشته است...

بابک جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

نامرد - اینا چیه می نویسی
دیگه نیام اینجا ببینم از این چیزا نوشتی (اسمایل عصبانی کمربند به دست)

شما خودشو عصبانی نکن این حرفا هم بهت نمیاد
قشنگ بود واسه همین نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد