روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

14-90

می ترسم از خواب دیدن وقتی همیشه تعبیر میشن. تعبیر که نه! عینن توی بیداری اتفاق می افتن...

خیلی می ترسم...

حالا خوابهای این چند روزه...

مسخره است اگه فکر کنم اتفاق می افته....!!!


میدونم اونروزایی هم که تعبیر میشد همینا را گفتم .... ولی این بار...


مسخره است... حتی فکر کردن بهش مسخره است...

نظرات 2 + ارسال نظر
mani چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

بیخیخی

باید همینطور باشه...

بابک پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

مشکوکی دختر؟
چه خوابی دیدی؟ کی دیدی؟ ها؟

مشکوک؟! منو و کارای مشکوک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد