روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

تنهایی

تو به همه ی آدم ها فقط همان قسمت از روحت را نشان می دهی که میدانی دوست دارند ببینند. 

طرز فکر هر آدمی در مورد تو با آن یکی زمین تا آسمان فرق می کند. 

 تو آنقدر انعطاف پذیر و پیچیده شده ای که قابلیت سازش با همه آدم ها را داری. به خاطر همین هم تنهایی. چون هیچ کس تو ِ واقعی را نمی شناسد. که اگر هم بشناسد نمی تواند درک کند و ممکن است حتی فراری شود. 

 به قول یکی از دوستانم آدم تنهاست، آدم را بکشند هم تنهاست. 

 

منبع :http://utaab.blogspot.com/

نظرات 4 + ارسال نظر
لیوسا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

تنهایی ریشه وجود هر آدمی است و همه ما تنها زاده شده ایم

:)

مانی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ

پست های رمزدار و نوشته های مفهومی و.....

وای

وای

وای

بابک دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام بهار
پست رمز دارت را برای از ما بهتران نوشته ای؟
..........
خوبی رفیق تنهای من؟!
سلام
امروز ساعت ۱۰.۲۱ دقیقه از آسمان شهر تو گذشتم و تو را ندیدم :-)

سلام
به به رسیدن به خیر!!
پس میای و بی خبر فقط از اسمون ما رد میشی؟!!

مانی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

باز موارد خصوصی

باز پست های بودار

نکنه رمزشو بعضی ها دارن

هان هان هان

نه هیشکی رمزشو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد