روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

یادت باشه...

 

تو شاید تنها دلیل و دلخوشی یک‌نفر برای زندگی باشی. تو شاید حتی تنها بهانه‌ی لبخند یکی باشی. 

یادت باشد تو خودت خواستی این بهانه و دلخوشی باشی،پس حق نداری آن را پس بگیری. 

یادت باشد اگر هوس برگشت کردی و در جاده دنده‌عقب بگیری٬ شاید این همسفرت باشد که ضربه‌اش را می‌خورد. . . 

 

از وبلاگ:        http://daddylengderaz.persianblog.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

جاده را دنده عقب گرفت...
حالا نشسته ام کنار جاده.هی توی ذهنم تصویر را روی دورِ تند به عقب برمی گردانم و می رسد به اول جاده ای که باهم شروع کردیم.می‌گذارمش روی دورِ کند و مرورش می کنم.هی...هی...هی........

گاهی باید با از این مرور های تکراری و عذاب آور گذشت تا برگشت به زندگی.
چرا سعی نمی کنی فراموش کنی؟!
سخته ولی ممکنه
به خودت و خاطرات زمان بده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد