روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

هراس

هر بار که کودکانه دست های کسی را گرفتم 

 

گم شدم 

 

آنقدر که در من هراس از گرفتن دستی است 

 

هراس از گم شدن نیست 

 

  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://manihastam.blogfa.com

چرا لینک ها را جدا نمی کنی.نمیدونم دقیقا چطوریه.ولی موقع رفتن به یه وبلاگ دیگه که لینکش کردی اگه اون توی یه صفحه دیگه باز بشه بهتره
البته فقط یه پیشنهاده ها!
............................................
سلام منظورتو از اینکه گفتی صفحه ی دیگه باز بشه رو خوب نگرفتم
.........................................
این شعرم فکر کنم از "نادر ابراهیمی" باشه

مرسی که گفتی اسم شاعرو
...................

توضی اونم توی وبلاگ خودت میدم

آرش سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://manihastam.blogsky.com

راستی کدوم نظرتو جواب ندادم؟

من که پیداش نکردم

خوب چند تاش بود که وقتی دوباره دیدم- دیدم جواب خاصی هم نمی خواسته:دی
ولی مرسی که گشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد