روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

دلم یه جای آروم میخاد٬ بی سرو صدا٬ هیشکی نباشه 

یک ساعت کنار آب چشمامو ببندم و آروم بشم  

 

 بدون فکر به هیچی 

 

 آرامش بگیرم 

 

ولی کی این روز و این ساعت میاد  

 

واقعاْ نمیدونم 

 

...

نظرات 8 + ارسال نظر
آقاپسر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.aghapesar.ir

موقته بهارجان موقت ... حتی اگه آرامشی باشه ...

مرسی از دلداریت:))
ولی جدا از شوخی راست میگی همینه
به قول مامانم ادم هر جا میره دلشم میبره

صابر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

هست همیشه کسی هست....ولی آرامش را نمیدانم!!!

جای خلوت بی آرامش...
این که بازم رفت سر خونه اول:(

آقاپسر چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.aghapesar.ir

خو بده بیخودی امیدوارت نمیکنم :دی ...
راست میگن مامان خوب ... !

بردار این شکلک های اینجا رو درست کن ... دهاااااا


خوب چرا دعوام می کنی

این قالب اسمایل نداره٬ منم نمیدونم چطوری باید بذارم:(((((((((((((

تو اگه میدونی بگو من بذارم

مریم چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://takhodaa.blogsky.com

جای پر سر و صدا با جای بی سرو صدا زیاد فرقی نمی کنه وقتی دلت آروم نباشه...
دلتو آروم کن تا آرامش بگیری.
البته یکی باید این حرفو به خودم بزنه اول...

مریم جان منم دنبال همینم ولی ...

مرتضی چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://omid-e-naomid.blogsky.com/

من یه تجربه سکوت رو یه جور دیگه داشتم!!!
من ساعت نیم ساعت مونده اذان صبح می رفتم توی بولوار یه خیابون و قدم می زدم!!
خیلی آرومه!!
پیشنهاد می کنم حتماً انجامش بدی!!
تازه بعدشم می تونی بری مسجد و نماز صبح رو سر وقتش بخونی. خیلی روی آرامش و دیدگاهت توی مسائل زندگیت عوض میشه!!
باور کن.

این که میگی خیلی باید عالی باشه
ولی ۱) یه همپا میخاد(که خوب دیگه اسمش تنهایی نیست)
۲) به نظرت ۳ و ۴ صبح با چه جرئتی برم توی بلوار قدم بزنم؟!!

همه چی واسه شما پسرا راحتتره!
اینم از اون محدودیت هاست که واسه شما خیلی عادیه و واسه ما ...

ولی خیلی باید باحال باشه.:)

بابک پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

تو قبر :دی
اونغدر اروم ساکن و جاداره ، باور کن

نه ! انگار تو تا منو نکشی دلت خنک نمیشه!
یا نشونی عزراییلو میدی یا قبر!!!

به تو میگن یه دوست خوب:دی

دکتر خودم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

من واقعا از اینکه تو دوستای خوبی مثل بابک داری خوشحالم ((:

بعد منم دلم میخواد، اگه تونستی پیداش کنی به منم آدرسش رو بده.

نظرت در مورد این جمله چیه؟
جهان امروز تشنه معنویت است. (امام میثم علیه السلام).

می بینی میثم خدایی !:دی
دوست یعنی بابک!!
حسودیت شد میدونم


بعدم این آقا بابک دوست قدیمیه !از وبلاگ قبلی من.
که خودش منو دوباره پبدا کرد

بعدشم اینکه این جمله امام میثم آخر جمله بودا :دی

دکتر خودم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

تو کمالات آقا بابک که من شک ندارم،
من گفتم یعنی خوبه که اینقدر هواتو داره ((:

بعد خواهش میکنم، تازه اگه تقاضا باشه میتونم جزوه کنم حدیثام رو بذارم تو وب :دی

اون که بععععععله: درش شکی نیست!:دی


ـــــــــــــــ
شک نکن بعد اون کامنت تقاضای چاپ کتاب هم بهت میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد