روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

10-90

آدمها آن چیزی نیستند که در آخرین مکالمه اشان با شما به نظر می رسند،

بلکه همانی هستند که در طول مدت رابطه اتان شناخته اید!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

اساسا آدم های این روزگار از اون دسته آدم هایی هستند که در طول مدت رابطه ام نمیشه شناختشون:‏)‏

چرا میشه. فقط زمان میخواد و یه نگاه بی طرفانه !

بابک سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

از آدمها سیر شده ام - دلم انسانی می خواهد که یکبار هم شده بی نقص باشد وکامل

یافت می نشود بابک جان ....نگرد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد