روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

30-90


هرکسی یک جور دل‌تنگ ِ کسانی می‌شود که دوستشان دارد ؛

 

من معمولا دل‌تنگ ِ آهنگ ِ صدای‌شان ،


 وقت ِ صدا کردن ِ اسمم می‌شوم ..





منبع:؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

بهاااااااررررر :دی

اونوقت کی به من اینجوری گفتی بهار؟؟!!

بابک سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

وا چه بی سلیقه؟ خواستم با اهنگ صدام آشنا بشی :دی

:))))) آهنگ صدا؟!!!

خودم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

خوش به حال خودم که دیگه دل ندارم :)

چرا دکتر؟ چی شده:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد