روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-1

این روزها کسى به خودش زحمت نمیدهد یک نفر را کشف کند!

زیبایی هایش را بیرون بکشد.

تلخى هایش را صبر کند.

آدم هاى امروز، دوستى هاى کنسروى مى خواهند!

یک کنسرو که درش را باز کنند،  

 بعد... یک نفر

شیرین و مهربان

از تویش بپرد بیرون!

و هى لبخند بزند و بگوید:

«حق با توست»

 

 

 

****    عیدتان مبارک!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

عیدت مبارک دخنر مهربان و خوب

عید شما هم مبارک آقای داماد خوشبخت

sepehr پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://sepehrfaridi.blogsky.com

دقت کردم دیدم کنسرو ها از آدمها بهترن...آخه کنسرو ها معمولا قبل از اینکه تاریخ مصرفشون تموم بشه فاسد نمیشن ...اما آدما معمولا قبل از اینکه تاریخ مصرفشون تموم بشه فاسد میشن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد