روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

روزنه

دلم فریاد می خواهد،ولی در انزوای خویش چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب...

91-17


اگر زندگانی برای باور کردن و دوست داشتن است ...


من مدت ها باور کرده ام و دوست داشته ام ...


مدت ها راست گفته ام و دروغ شنیده ام ...


حال بس است ...





"                                                                                             نیما یوشیج"

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://abas.blogsky.com

آری حال بس است اینبار میخواهم با خود خودم باشم و بس نه با مردم دروغین
(عباس)

به منم سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

هورااااااااااااا ...
قبل اینکه پستت رو بخونم اومدم هوراااااا بگم که آجیم باز نوشته ...

خوب باشی

دیدم دیگه زیادی اینجا داره خاک میخوره گفتم یه چیزایی بنویسم ... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد